Garantii si service

Produsele comercializate de magazinul online imashop.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale producatorilor.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;

Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodata, imashop.ro raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale emis de imashop.ro

Vei regasi certificatul de garantie emis de producator / importator si declaratia de conformitate in colet sau in cutia produsului. In situatia in care acestea lipsesc, anunta-ne la contact@imashop.ro sau telefonic 0310050876 | 0771421362 (Luni – Vineri 10:00 – 17:00) si vom remedia cu promptitudine situatia. Nu uita sa ne comunici sau sa ai la indemana si numarul comenzii din care face produsul primit fara certificat de garantie sau declaratie de conformitate.

In certificatul de garantie regasesti toate informatiile necesare cu privire la garantia produsului tau: termenul de garantie, conditiile de acordare, precum si unitatile de service autorizate pentru reparatii.

In cazul aparitiei unei defectiuni, anunta service-ul si informeaza-te despre optiunile disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau. In functie de situatie, service-ul poate decide efectuarea reparatiei la locul utilizarii produsului (de exemplu, pentru electrocasnice mari sau pentru incorporabile), ori poate prelua printr-un curier produsul de la tine in vederea repararii.

Service-ul are obligatia sa iti repare produsul in termen de 15 zile calendaristice. Acest termen se socoteste fie de la momentul anuntarii service-ului, fie de la momentul predarii bunului catre curier, in functie de caz. Iar dupa efectuarea reparatiei, termenul de garantie al produsului tau va fi prelungit cu numarul de zile aferent perioadei cuprinse intre momentul cand a ajuns in service si momentul cand ti-a fost inapoiat reparat.

In cazul in care produsul nu poate fi reparat si service-ul confirma ca defectiunea acestuia nu este rezultatul unei folosiri contrare instructiunilor, manualului de utilizare sau conditiilor din certificatul de garantie, ti-l vom inlocui. Produsul de inlocuire va beneficia la randul sau de o garantie noua, distincta de cea a produsului inlocuit.

Daca nici inlocuirea produsului nu va fi posibila, atunci iti vom restitui contravaloarea acestuia.

Angajamentul privind garantiile produselor pe care le comercializam poate fi sustinut doar pentru produsele cumparate din magazinul online imashop.ro, factura fiscala este documentul care atesta aceasta achizitie. In momentul in care vei avea nevoie de service, va fi nevoie sa prezinti pe langa certificatul de garantie si factura de achizitie a produsului.